Köpvillkor Agriton Sverige AB
Följande allmänna villkor gäller för dig som privat- eller företagskund hos Agriton Sverige AB. Vid köp ingås avtal mellan köparen och Agriton Sverige AB, nedan kallat ”Agriton Sverige”.

Företagsinformation
Agriton Sverige AB
Öråker 1, 196 93 Kungsängen
E-post: info@agriton.se
Organisationsnummer: 559174-1789
Telefon: 070-492 87 04
När du genomför ett köp hos Agriton Sverige godkänner du våra köpvillkor i sin helhet, samt samtycker till vår hantering av cookies och personuppgifter. Se information om vår integritetspolicy här.
För att göra ett köp på Agriton Sverige måste du ha fyllt 18 år, i enlighet med svensk lag. Alla priser på hemsidan är angivna inklusive moms och i svenska kronor. Priserna inkluderar inte eventuella betalnings- och fraktavgifter. Dessa avgifter anges separat i de fall de förekommer. Kampanjpriser gäller under en specifik tidsperiod eller så långt lagret räcker, om ej annat anges.
Lagersaldo
Observera att lagerstatus endast är en prognos. Varans tillgänglighet kan ej garanteras. Om du har beställt en vara som har tagit slut i lager, förbehåller vi oss rätten att annullera denna vara på din beställning och skicka dig resterande beställda varor. Mellanskillnaden återbetalas via Klarna. I dessa fall meddelas du om detta så snart vi behandlat din order.
Leverans
Beställning
När du gjort en beställning i Agriton Sveriges webb-butik får du en orderbekräftelse med ditt ordernummer till den e-post du har angivit vid beställningen. Orderbekräftelsen ska sparas för eventuella kontakter med Agriton Sveriges kundtjänst. Det är viktigt att en giltig e-postadress och ett giltigt mobilnummer anges vid beställning. Den vanligaste anledningen till att en orderbekräftelse uteblir är att man i samband med beställningen har råkat uppge en felaktig mailadress eller ett utländskt mobilnummer. Kontrollera gärna skräpposten för säkerhets skull.
-
Vad är er vanliga leveranstid?
-
Var är min order?
-
Hur levereras mina varor?
-
Vad kostar frakten?
-
Kan jag hämta ut min order?
-
Avbeställning
Betalning
-
Hur betalar jag online?
-
Betalning med faktura
Reklamation
Om produkten eller en del av produkten är defekt kan du göra en reklamation. Maila info@agriton.se och ange anledning till reklamationen samt fotografier. Vid godkänd reklamation ersätter vi den defekta varan eller delen. Om Agriton Sverige levererat fel vara, vänligen anmäl detta inom 8 dagar för ersättningsleverans.
-
Returer
-
Avgift för ej uthämtade paket
-
Återbetalning online
-
Hur gör jag en retur?
-
Vad gör jag om min leverans är skadad när jag tar emot den?
-
Garantier
-
Personuppgifter
-
Ansvar
-
Force Majeure
-
Övrigt